Cennik świadczonych usług

Zapoznaj się z cennikiem naszych usług.

PAKIETY INSTALACYJNE
pakiet eCommerce Basic8 000 zł
pakiet eCommerce13 000 zł

pakiet eCommerce PRO oraz dedykowane usługi migracji i utrzymania istniejących już stron każdorazowo wyceniane są indywidualnie.

PAKIETY WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO - SLA

Działania zapewniające stałe i poprawne funkcjonowanie strony

pakiet SLA Basic 2 000 zł/m-c
pakiet SLA3 500 zł/m-c
pakiet SLA Pro7 000 zł/m-c
PAKIETY WSPARCIA - DODATKOWE PRACE

Stały miesięczny pakiet godzin do wykorzystania w przypadku konsultacji, modyfikacji strony, dodania nowych funkcjonalności, itp.

5h/m-c10h/m-c20h/m-c
1 000 zł2 000 zł4 000 zł
STAWKI GODZINOWE

Koszt godziny prac bez wykupionego pakietu godzin – 350 zł/h

Koszt godziny prac po wykorzystaniu pakietu godzin – 250 zł/h

POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Powyższe stawki obowiązują w zakresie godzin dyżuru (zgodnie z umową SLA). W przypadku świadczenia usług poza wskazanymi godzinami odpowiednia stawka mnożona jest przez 1,5 a w przypadku realizacji prac w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy odpowiednia stawka mnożona jest przez 2.
  2. Powyższy punkt ma zastosowanie tylko do zadań wyraźnie wskazanych przez Usługodawcę do realizacji we wskazanym terminie
  3. Powyższy cennik nie obejmuje kosztów platform firm trzecich, których użycie zostanie zlecone przez Usługobiorcę.
  4. Usługodawca zapewnia, że w ramach wszystkich pakietów usług, użyte narzędzia nie będą wymagały od Usługobiorcy ponoszenia dodatkowych opłat.
  5. Naliczanie czasu pracy następuje w zaokrągleniu do pełnych 30 minut za każde rozpoczęte 30 minut
  6. Wskazane w cenniku stawki nie obejmują kosztów tworzenia dedykowanych, nie będących gotowymi pluginami, rozwiązań informatycznych. Prace takie będą każdorazowo wyceniane i przedstawiane do akceptacji Usługobiorcy przed przystąpieniem do ich realizacji.
  7. Wszystkie podane w cenniku kwoty są cenami netto i zostanie do nich doliczony stosowny podatek VAT.

Pytania i odpowiedzi

Czy wykonujecie dedykowane rozwiązania pod potrzeby klientów?

Tak. To co ważne to fakt, że staramy się aby rozwiązania były już zweryfikowane na rynku. Stąd w pierwszej kolejności zawsze proponujemy dodatki z palety modułów dostępnych dla danej platformy. Dopiero w ostateczności rekomendujemy stworzenie nowego, dedykowanego modułu. 

Czy mogę zrezygnować z pakietu utrzymania w dowolnym momencie?

Tak. W przypadku pakietów miesięcznych koniec świadczenia usługi nastąpi z ostatnim dniem okresu abonamentowego. W przypadku pakietów rocznych termin i zasady ich rozwiązania są ustalane indywidualnie po zgłoszeniu takiej potrzeby.

Jak liczone są godziny umowy SLA?

Każdy z pakietów SLA posiada określone godziny dyżuru w trakcie których nasi specjaliści są gotowi podjąć działania naprawcze. Te godziny liczą się do czasu jakie każde zgłoszenie oczekuje na potwierdzenie i rozpoczęcie działań.

Adres

Rocket Studio sp. z o.o.
ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk
NIP: 5833150559