Cennik świadczonych usług
Zapoznaj się z cennikiem naszych usług.
PAKIETY INSTALACYJNE
pakiet eCommerce Basic | 8 000 zł |
pakiet eCommerce | 13 000 zł |
pakiet eCommerce PRO oraz dedykowane usługi migracji i utrzymania istniejących już stron każdorazowo wyceniane są indywidualnie.
PAKIETY WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO - SLA
Działania zapewniające stałe i poprawne funkcjonowanie strony
pakiet SLA Basic | 2 000 zł/m-c |
pakiet SLA | 3 500 zł/m-c |
pakiet SLA Pro | 7 000 zł/m-c |
PAKIETY WSPARCIA - DODATKOWE PRACE
Stały miesięczny pakiet godzin do wykorzystania w przypadku konsultacji, modyfikacji strony, dodania nowych funkcjonalności, itp.
5h/m-c | 10h/m-c | 20h/m-c |
1 000 zł | 2 000 zł | 4 000 zł |
STAWKI GODZINOWE
Koszt godziny prac bez wykupionego pakietu godzin – 350 zł/h
Koszt godziny prac po wykorzystaniu pakietu godzin – 250 zł/h
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Powyższe stawki obowiązują w zakresie godzin dyżuru (zgodnie z umową SLA). W przypadku świadczenia usług poza wskazanymi godzinami odpowiednia stawka mnożona jest przez 1,5 a w przypadku realizacji prac w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy odpowiednia stawka mnożona jest przez 2.
- Powyższy punkt ma zastosowanie tylko do zadań wyraźnie wskazanych przez Usługodawcę do realizacji we wskazanym terminie
- Powyższy cennik nie obejmuje kosztów platform firm trzecich, których użycie zostanie zlecone przez Usługobiorcę.
- Usługodawca zapewnia, że w ramach wszystkich pakietów usług, użyte narzędzia nie będą wymagały od Usługobiorcy ponoszenia dodatkowych opłat.
- Naliczanie czasu pracy następuje w zaokrągleniu do pełnych 30 minut za każde rozpoczęte 30 minut
- Wskazane w cenniku stawki nie obejmują kosztów tworzenia dedykowanych, nie będących gotowymi pluginami, rozwiązań informatycznych. Prace takie będą każdorazowo wyceniane i przedstawiane do akceptacji Usługobiorcy przed przystąpieniem do ich realizacji.
- Wszystkie podane w cenniku kwoty są cenami netto i zostanie do nich doliczony stosowny podatek VAT.
Pytania i odpowiedzi
Czy wykonujecie dedykowane rozwiązania pod potrzeby klientów?
Tak. To co ważne to fakt, że staramy się aby rozwiązania były już zweryfikowane na rynku. Stąd w pierwszej kolejności zawsze proponujemy dodatki z palety modułów dostępnych dla danej platformy. Dopiero w ostateczności rekomendujemy stworzenie nowego, dedykowanego modułu.
Czy mogę zrezygnować z pakietu utrzymania w dowolnym momencie?
Tak. W przypadku pakietów miesięcznych koniec świadczenia usługi nastąpi z ostatnim dniem okresu abonamentowego. W przypadku pakietów rocznych termin i zasady ich rozwiązania są ustalane indywidualnie po zgłoszeniu takiej potrzeby.
Jak liczone są godziny umowy SLA?
Każdy z pakietów SLA posiada określone godziny dyżuru w trakcie których nasi specjaliści są gotowi podjąć działania naprawcze. Te godziny liczą się do czasu jakie każde zgłoszenie oczekuje na potwierdzenie i rozpoczęcie działań.
Adres
Rocket Studio sp. z o.o.
ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk
NIP: 5833150559