Zapytaj o ofertę dla Ciebie!
Prześlij nam informacje o swoim projekcie a my przygotujemy ofertę dla Ciebie.
Napisz nam więcej o swoim projekcie:
Pytania i odpowiedzi
Czy wykonujecie dedykowane rozwiązania pod potrzeby klientów?
Tak. To co ważne to fakt, że staramy się aby rozwiązania były już zweryfikowane na rynku. Stąd w pierwszej kolejności zawsze proponujemy dodatki z palety modułów dostępnych dla danej platformy. Dopiero w ostateczności rekomendujemy stworzenie nowego, dedykowanego modułu.
Czy mogę zrezygnować z pakietu utrzymania w dowolnym momencie?
Tak. W przypadku pakietów miesięcznych koniec świadczenia usługi nastąpi z ostatnim dniem okresu abonamentowego. W przypadku pakietów rocznych termin i zasady ich rozwiązania są ustalane indywidualnie po zgłoszeniu takiej potrzeby.
Jak liczone są godziny umowy SLA?
Każdy z pakietów SLA posiada określone godziny dyżuru w trakcie których nasi specjaliści są gotowi podjąć działania naprawcze. Te godziny liczą się do czasu jakie każde zgłoszenie oczekuje na potwierdzenie i rozpoczęcie działań.
Adres
Rocket Studio sp. z o.o.
ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk
NIP: 5833150559